6. januar 2013

6 dage til afrejse!

Så nærmer tiden sig for mit afrikanske eventyr! Sommerfuglene i maven er nu ikke længere til at ignorere og jeg forsøger at tænke på noget helt andet, når jeg lægger mig til at sove om aftenen, så nattesøvnen ikke bliver alt for ødelagt ;-) Jeg er spændt og glæder mig!

De tanker og følelser som fylder mig lige nu er især taknemmeligheden over et så fantastisk netværk, som med interesse, opbakning, opmuntringer, forbøn og økonomi har gjort det muligt for mig, at tage afsted og gøre en forskel for mennesker i Guinea! TAK!

I de kommende dage skal jeg have ordnet de sidste praktiske ting, have gjort nogle indkøb og pakket kufferten. Fredag ved middagstid forlader jeg Aalborg. Lørdag morgen kl. 06.35 letter flyet mod Bruxelles hvor jeg skal mellemlande. Her håber jeg på at møde nogle af de andre Mercy Ships folk, som skal med samme fly som jeg til Guinea. Kl 18.55 lokal tid (London tid) ankommer vi til Conakry hvor vi  bliver hentet og kørt til vores nye hjem "Africa Mercy".

Det er for alvor ved at gå op for mig, ved afsked med familie, venner og kollegaer at vi først ses igen om 5 måneder! Denne tanke gør mig lidt vemodig, men samtidig er jeg glad for at have så mange dejlige mennsker i mit liv, som jeg ved jeg kommer til at savne.

Denne blog er et forsøg på at have jer alle sammen en lille smule med på rejsen og jeg vil forsøge at holde jer opdateret her.



2 kommentarer:

  1. Det bliver vildt spændende for dig. Glæder mig til at følge bloggen og få et indblik i livet på havnen ;)

    SvarSlet
  2. Det bliver SÅ godt. Dejligt med en blog, så vi kan følge med! Du vil blive savnet <3

    SvarSlet